Šeštadieninės vandens aerobikos treniruotės

Šeštadieninės vandens aerobikos treniruotės
sau
3
2020

Vandenyje atliekami pratimai puikiai treniruoja kūną, stiprina visus kūno raumenis, gerina medžiagų apykaitą. Taip pat padeda stiprinti imuninę sistemą, gerina širdies ir kraujagyslių veiklą, normalizuoja kraujo spaudimą ir mažina streso poveikį širdžiai, stimuliuoja smegenų veiklą. Judėjimas vandenyje ne tik padeda išlaikyti stangrų kūną, bet ir padeda kovoti su nuovargiu ir bloga nuotaika.

Laikas: kiekvieną šeštadienį 11 val.

Treniruotės trukmė: 45 min.

Intensyvumas: vidutinis ir aukštas.

Dirbantys raumenys: visos raumenų grupės.

Reikmenys: maudymosi kostiumas, plaukimo kepuraitė, plaukimo akiniai, rankšluostis, šlepetės neslystančiu padu.

Rezultatai:

  • Intensyviai treniruojamos visas kūnas, stiprinamos visos raumenų grupės, skatinama ištvermė, dailinamos kūno linijos.
  • Išmokstama taisyklingo kvėpavimo.
  • Įgaunami plaukimo įgūdžiai: išmoksta teisingai atlikti grybšnius, statyti kojas, taisyklingai laikyti kūno padėtį.
  • Atliekamų pratimų specifikos dėka lavinamas vestibiuliarinis aparatas, didinama dėmesio koncentracija.

Kaina: Užsiėmimai papildomai neapmokestinti. Mokama tik už įėjimą į baseiną.

Trenerė: Marina Čiursina.