KINEZITERAPINĖ MANKŠTA

KINEZITERAPINĖ MANKŠTA
rgs
2
2020

Kineziterapinė mankšta vandenyje tinka tiek žmonėms, turintiems sveikatos problemų, tiek sveikiems asmenims. Ši kineziterapijos forma ypač naudinga tiems, kurie skundžiasi nugaros skausmu, sergantiems sąnarių ligomis, patyrusiems traumų ar turintiems antsvorio. Mankštintis vandenyje gali įvairaus amžiaus asmenys – tai naudinga vaikams, suaugusiesiems, nėščiosioms, senjorams.


Laikas: trečiadieniais ir penktadieniais 9:00 val.

Treniruotės trukmė: 40-45 min.

Intensyvumas: žemas

Dirbantys raumenys: visos raumenų grupės.

Reikmenys: maudymosi kostiumas, rankšluostis, šlepetės neslystančiu padu, rekomenduojama plaukimo kepuraitė.

Rezultatai:

  • mažinamas raumenų tonusas, palengvinami apsunkinti judesiai;
  • mažėja skausmas, atpalaiduojami ir sustiprinami raumenys;
  • sutvirtinami sąnariai, padidinama judėjimo laisvė;
  • palaikoma ir pagerinama koordinacija, pusiausvyra, eisena ar net laikysena;.
  • gerinama kraujo ir limfos apytaka;
  • normalizuojamas nervų sistemos tonusas.

Kaina: Užsiėmimai papildomai neapmokestinti. Mokama tik už įėjimą į baseiną.

Trenerė: Irina Šlimienė